Czego możesz oczekiwać?
1)
Gdy dzwonisz się umówić na wizytę lub skonsultować problem jaki Cię niepokoi telefon po drugiej stronie odbiera fizjoterapeutka – właścicielka gabinetu której zależy na przedstawieniu rzetelnej informacji. Nie dzwonisz na rejestrację tylko rozmawiasz ze specjalistką do której trafisz na pierwszą wizytę. Przychodząc do gabinetu jako dorosły pacjent bólowy lub rodzic dziecka - niejako już mnie znasz.
2)
Zapisy na wizyty nie są przez kalendarz internetowy. Dlaczego? Bo w takim kalendarzu widzicie tylko wolne terminy a terminy które większość z Was interesują to godziny popołudniowe – czyli te co są najbardziej oblegane. W moim gabinecie znając dyspozycję zapisanych na ten czas pacjentów wiem, gdzie i kiedy mogę zamienić pacjenta na inny termin (bez szkody dla niego) i móc przyjąć kogoś kto na cito potrzebuje wizyty. Pod telefonem jestem pon-pt od 10:00 -21:00. Czasem odbieram i wcześniej :)
3)
Jeśli Masz umówioną już wizytę, to przypomnienia dla Ciebie pisane są przeze mnie i do mnie trafiają informacje zwrotne. Dlaczego jest to lepsze?
Szanujemy w gabinecie wszyscy swój czas więc jest dla Nas ważne wiedzieć czy zapisany pacjent przyjdzie na wizytę, a w nawale zajęć można zapomnieć. Tym samym nie blokujemy wtedy cennego miejsca dla kogoś. W razie potrzeby mogę szybko zainterweniować w przypadku choroby, nagłego zdarzenia i wynikającej z tego chęci zmiany terminu.
4)
Jako fizjoterapeutka pracująca na różnych szczeblach opieki zdrowia związanej z fizjoterapią stworzyłam swój bezpieczny schemat postępowania fizjoterapeutycznego. Oparty jest on na nieustannym rozwoju osobistym w dziedzinie fizjoterapii, psychologii, leczenia holistycznego oraz szeroko rozumianego podejścia osteopatycznego do pacjenta. Tym samym mogę powiedzieć, że z każdym rokiem patrzę na pacjenta czy młodego czy dorosłego – jako na całość a nie tylko na skrzywiony czy obolały kręgosłup.
5)
Od kwietnia 2020 roku wprowadziliśmy możliwość korzystania z indywidualnej fizjoterapii online. W czasie pandemii, sezonów chorobowych i wakacji jest to świetna alternatywa dla stacjonarnej fizjoterapii.
6)
DLA DZIECI : Stworzyłam program motywacyjny dla dzieci! Wiemy jak dużym problemem jest by dzieci systematycznie ćwiczyły. Chcąc by dzieci chętniej ćwiczyły zadane im przez fizjoterapeutę do domu ćwiczenia, stworzyłam program motywacyjny. Pomocna jest w tym nasza maskotka gabinetu – „Flambo”. Więcej o programie i o „Flambo” można dowiedzieć się na facebooku, stronie i Instagramie firmowym.
7)
W formie wolontariatu w jednej szkole i przedszkolu na dany rok przeprowadzam dla wszystkich chętnych badania wad postawy u dzieci. Oprócz tego współpracujemy z kilkoma placówkami szkolnymi mając pod opieką setki dzieci.
8)
Jako rodzic Masz możliwość umówić swoje dziecko od 3-17 r.ż na bezpłatne badanie sprawdzające postawę. Tym samym wprowadziłam od samego początku działania gabinetu wczesną profilaktykę wad postawy u dzieci. Po diagnozie w tym samym gabinecie odbywa się fizjoterapia.
Rodzice umawiając się już na płatną wizytę dla niemowląt uzyskają pomoc w nauce pielęgnacji, doradztwa żywieniowego, wczesnej oceny sensorycznej dziecka, fizjoterapii problemów rozwojowych - zaplanowaniu i przeprowadzeniu fizjoterapii.
9)
Nad całym funkcjonowaniem, kontrolami postępów fizjoterapeutycznych pacjentów, zasadami jakie panują w gabinecie - czuwam Ja. Starałam się by gabinet był przytulnym miejscem w którym będzie panowała rodzinna atmosfera a dzieci z uśmiechem nas witały. Luźna wymiana myśli sprzyja nawiązywaniu więzi między terapeutą a pacjentem a konstruktywna krytyka zachęca do ciągłych zmian na lepsze!
Podczas wizyt dla osób dorosłych , jeśli tylko taki pacjent chcę dzielę się wiedzą jaką zdobyłam i odpowiadam na pytania jakie go nurtują. Oczywiście na zwykłe tematy życiowe też nie rzadko rozmawiamy. Prowadzę blog na którym znajdą Państwo dłuższe artykuły o tematyce fizjoterapii -informację zgodne z aktualną wiedzą medyczną, fizjoterapeutyczną. Natomiast na Instagramie #fizjostrefagdansk pojawiają się różne posty z życia gabinetu i ciekawostki. Facebook FizjoStrefy jest kolejną możliwością by być na bieżąco z informacjami i pojawiającymi się promocjami.
Jak się domyślacie, to wszystko wymaga ode mnie dużo zaangażowania, ciągłych analiz i poświęcania czasu. Jednak jak słyszę, że doceniacie i jest to dla Was ważne – TO WARTO!
10) Dziewięć powyższych doceniają pacjenci. Ciekawe co Ty odkryjesz?
Z pasją do leczenia
właścicielka gabinetu, fizjoterapeutka, terapeutka manualna
mgr Dominika Woźniak