Strefa Pacjenta

Jak wygląda pierwsza wizyta u naszego fizjoterapeuty?
Pierwsza wizyta zwana jest wizytą diagnostyczną.

PACJENT DOROSŁY

Na pierwszej wizycie przeprowadzamy dokładne badanie diagnostyczne w celu znalezienia przyczyny bólu oraz zaplanowania fizjoterapii. Odpowiadamy na wszystkie nurtujące Państwa pytania. Przeprowadzamy wywiad chorobowy, badanie funkcjonalne, uzupełnieniem może być zapoznanie się z badaniami obrazowymi ( zachęcamy do zabrania ze sobą jeśli takie badanie było wykonane np. RTG, TK (tomografia komputerowa), MRI (rezonans magnetyczny). Wizyta trwa 60 minut.  Najczęściej podczas pierwszej wizyty udaje się przeprowadzić już terapię. Wszystko zależy od tego jak długa jest historia choroby pacjenta oraz stopień zaawansowania problemu.
Prosimy mieć na sobie wygodny strój który nie będzie krępował ruchów, obuwie na zmianę nie jest wymagane. Jeśli jest to możliwe prosimy nie zażywać leków typu NLPZ, chyba że stan tego wymaga i jest konieczny aby przybyć na wizytę.

DZIECKO

Bezpłatna pierwsza wizyta mająca na celu sprawdzenie postawy dziecka trwa do 20 minut. Badanie polega na oglądaniu.
Dziecko badane jest w bieliźnie. Podczas badania rodzic, opiekun przebywa w gabinecie. Po badaniu rodzic może otrzymać kartę badania z diagnozą. Jeśli w badaniu zostanie stwierdzona wada postawy fizjoterapeuta wyjaśni jakie działania można wdrożyć w celu korekcji, oraz jeśli rodzic będzie zainteresowany może podjąć leczenie w naszym gabinecie. Kolejnym krokiem jest umówienie się na rozszerzoną diagnostykę i naukę pierwszych ćwiczeń korekcyjnych.

Więcej na temat fzijoterapii dzieci w zakładce oferta > fizjoterapia dzieci lub > fizjoterapia niemowląt
FizjoStrefa usługi fizjoterapeutyczne mgr Dominika Woźniak
Ul. Piotrkowska 39 Gdańsk